martes, 16 de septiembre de 2014

MANIFIESTU DEL CUMITÉ CÁNTABRU DE SOLIDARIDÁ COL DONBASS Y LA UCRANIA ANTIFACISTA



El Cumité Cántabru de Solidaridá col Donbass y la Ucrania Antifacista naz col aquel d’escascajá-l piesllu informativu y el tejimaneji sobri la guerra q’está tuviendo lugar nel Suesti d’Ucrania y el Donbass, ondi la población civil parez las bombas y l’asesinatu por ercé-si a la contra de las nuevas autoridáis liberal-facistas de la Junta de Kiev, y los planis imperialistas ispecialmenti d’EEUU, y en menor midía la UE, que son los verdaeros responsablis de lo q’acontez.



Tamién queremos informar de la situación d’abasnamientu, aplastujamientu y represión que parecin los ativistas, militantis y organizacionis antifacistas, d’isquierdas y sindicalis; cumu’l Partíu Cumunista y Borotba; asina cumu las diversas nacionalidáis y la población trebajador del restu d’Ucrania que s’alcuentra nun escenariu d’arruchamientu, pérdida de derechos socialis y culturalis, asina cumu la esapaición de las libertáis pulíticas dendi que los grupos liberalis y neonazis pescaran el poder, ajirmando, entá más, la juerza la oligarquía y l’imperialismu que uprimin a los pueblos y trebajadoris d’Ucrania.



Isti escenariu, ensembli cona guerra’n Donbass y el suesti ucranianu, vien del golpi d’estáu ajirmáu pol imperialismu d’EEUU y la UE, que quierin con ellu el control geopulíticu d’Ucrania, rapiá-los sús recursos naturalis y esganzar nuevos mercaos, estronzando’l sú tijíu produtibli y industrial mientres adonez la ‘splotación de la clasi trebajadora, cumu bien sabemos en Cantabria col tronzamientu hidrólicu y l’estorregamientu’l tijíu industrial, pesqueru y agroganaeru la nuéstra tierra.



EEUU y la UE nu dudarin en gastar y ajirmá-l facismu más duru cumu punta de lanza pa se jacer col control d’Ucrania y jacé-las sús reformas colómicas. El facismu es un estrumentu’l capital p’aplastujar al pueblu y esganzar pola juerza lo que nu es pa cunsiguir pacíficamenti.



La intrevención de los imperialistas d’EEUU y la UE prevocó una guerra contra’l pueblu del Donbass y el suesti d’Ucrania que nu aceuta los sús emplantillamientos, asina cumu l’aplastujamientu y la represión interna de la disidencia, la isquierda y las organizacionis obreras y popularis. Es, sobri too, una guerra de la oligarquía pro-imperialista contra los trebajadoris y las clasis popularis.



Hui n’Ucrania, atopámonos con un nuevu poder colómicu-pulíticu pol golpi al que EEUU y la UE dierin un empeullón. Los sús logros son l’arruchamientu y la probitú de los seutoris popularis y la clasi obrera, asina cumu abasnar Ucrania al JMI.



A más, esta atuación por parti d’EEUU y la UE, el sú brazu armáu (la OTAN) y los sús mañentis lacayos liberal-facistas de la junta de Kiev, está ajondando nuna situación al respetivi la Federación Rusa ondi las prevocacionis, acumitías y cercu a que ésta si está viendo, jacin que medri’l piligru dun isplutíu bélicu a gran nivel nel que las clasis popularis cántabras mos podemos ver mitías a la contra la nuéstra voluntá. N’isti sintíu, alcordámonos de la responsabilidá direuta l’estáu español ena situación d’Ucrania y las Repúblicas Popularis de Lugansk y Donetsk.



El Cumité Cántabru de Solidaridá col Donbass y la Ucrania Antifacista quier entarajilar una atividá d’apoyu y solidaridá cona arresistencia antifacista’l Donbass y el pueblu ercíu contra la Junta golpista de Kiev, asina cumu treminar col pieslli y el tejimaneji informativu col que quierin tramucar al pueblu trebajador cántabru atentu lo que pasa n’Ucrania.



Denunciamos el vergonzosu silenciu de un güen qué de las organizacionis y inteletualidá que si diz prugrisista y d’isquierdas, candu no direutamenti’l sú apoyu al levantamientu liberal-facista, juendo cómplicis de l’asesinatu, la represión y l’imperialismu y la ‘splotación más acérrimas que están pariciendo las clasis popularis y obreras de los pueblos d’Ucrania y el Donbass.



Hui, l’alucha que s’está jaciendo n’Ucrania, el Donbass y Novorossiya es mui importantísimu pa ser p’apará-l imperialismu y el facismu n’Europa y el mundu. Es una nueva asperanza ‘na custrución d’estaos diferientis sobri basis más popularis y de progresu ondi los interesis de los trebajadoris y las clasis popularis sean respetaos, frenti a los oligarcas, el capital y l’imperialismu. N’isti sintíu queremos tamién mandar un saludu a tolos milicianos q’están jaciendo’l gran sacrificiu d’aluchar contra las benadijas facistas, y contra la oligarquía, y con gran cariñu a toos aquellos combatientis internacionalistas, entri los que s’alcuentran dellos de l’estáu español, q’arrasgan las sús vidas por custruír un futuru mijor pa toos ensín facismu, ni esplotación ni imperialismu.



SOLIDARIDÁ COL DONBASS Y LA UCRANIA ANTIFACISTA



ABAJU L’IMPERIALISMU Y LA OLIGARQUÍA



VIVA CANTABRIA INTERNACIONALISTA Y ANTIFACISTA

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario